A Pannon Egyetem felhívása

 2010.10.07. 09:57

Kedves Egyetemi Polgárok! (és kedves mindenki más!)


A Pannon Egyetem adománygyűjtést szervez a devecseri és kolontári katasztrófa áldozatainak megsegítésére, melynek keretén belül takarítóeszközök (vödrök, lapátok, gumikesztyűk, gumicsizmák), tisztítószerek, konzervek, élelmiszerek, palackozott vizek és italok, valamint tisztálkodó szerek, egészségügyi betétek, pelenkák felajánlását várjuk a Kommunikációs Irodában, a B épületben hétköznap 7.00-17.00 között.

A felajánlott adományokat a Pannon Egyetem 2010. október 15-ig gyűjti, tekintettel arra, hogy a hideg és csapadékos időben a rászorulóknak nagy szüksége van arra, hogy a lehető leggyorsabban hozzájussanak a segítséghez. Ezért az összegyűjtött adományokat igyekszünk folyamatosan eljuttatni a katasztrófa színhelyére.

 

Címkék: pannon egyetem adománygyűjtés vörös iszap

A bejegyzés trackback címe:

https://gyujtopont.blog.hu/api/trackback/id/tr582352479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyatünde 2010.10.07. 14:06:44

Most néztem a Pannon Egyetem honlapját, frissítették a felhívást:

A Pannon Egyetem adománygyűjtést szervez a devecseri és kolontári katasztrófa áldozatainak megsegítésére. Az adománygyűjtés során igyekszünk a lehető legrugalmasabban az érintett települések lakosságának igényeihez igazodni. A Devecseri Polgármesteri Hivatal tájékoztatása szerint jelenleg legnagyobb szükség takarítószerekre, vödrökre, lapátokra, tisztítószerekre és védőfelszerelésekre van.

Az ipari baleset által okozott helyzetre tekintettel a Devecseri Polgármesteri Hivatal létrehozott egy elkülönített számlát, amelyre fogadni tudják a felajánlott anyagi támogatást.

Számla megnevezése: Vörösiszap Okozta Katasztrófa
Számlaszám: 11748090-15427085-10070004
süti beállítások módosítása